A LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEK, AMELYEK FELMERÜLHETNEK

Mikor kapom meg a megrendelt könyveket?

Személyes átvétel esetén munkanapokon 10.00 és 18.00 óra között tudja átvenni a könyvet/könyveket a BOOKR könyvesboltban (1036 Budapest, Bécsi út 65., Telefon: +36 70 938 8443).

Utánvétettel történő szállítás vagy bankkártyás vásárlás esetén a megrendelt könyvet/könyveket a GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el otthonába, vagy akár a munkahelyére.
A megrendelt könyvek szállítási határideje 3-5 munkanap. (Postafiókcímre nem áll módunkban kézbesíteni.)


Mi van akkor, ha már megrendeltem a könyveket, de mégis változtatnék a rendelésemen?

Ebben az esetben kérjük értesítse ügyfélszolgálatunkat (a posta@geopen.hu e-mail címen, a +36 1 999-9521-es, vagy a +36 70 938-8443-as telefonszámon) és vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha elállok a vásárlási szándékomtól?

Ebben az esetben kérjük értesítse ügyfélszolgálatunkat (a posta@geopen.hu e-mail címen vagy a +36 1 999-9521-es telefonszámon) és vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot.

Milyen kedvezményeket kaphatok?

A www.geopen.hu oldalon minden könyv fogyasztói árából automatikusan 20% kedvezményt adunk, ez az internetes ár.
Az akciós könyvek esetében a kedvezmény mindig nagyobb, mint 20 %.
Csoportos kedvezmény esetén, kettő vagy több meghatározott könyv együttes vásárlása esetén jogosult az általunk meghatározott kedvezményre.

Kinél reklamálhatok, ha öt napon túl nem érkezik meg a küldeményem?

Amennyiben a megrendelt könyv/könyvek nem érkeznek meg öt napon belül, abban az esetben ezt jelezze írásban vagy telefonon ügyfélszolgálatunknak (posta@geopen.hu e-mail címen, a +36 1 999-9521-es, vagy a +36 70 938-8443-as  telefonszámon).

Kapok e nagyobb kedvezményt, ha nagykereskedő vagyok?

Igen, a nagykereskedők nagyobb kedvezményt kapnak, mint az egyéni vásárlók. A nagykereskedők a bizományosi szerződésben meghatározott kedvezménnyel vásárolhatnak a kiadótól. Könyvtárak, intézmények és nagyobb értékű céges megrendelések esetében is tudunk 30% feletti kedvezményt adni, ez mindig az eseti megállapodás függvénye.
Ha Ön még nem partnerünk, akkor jelentkezzen ügyfélszolgálatunkon, a +36 1 999-9521-es telefonszámon vagy a posta@geopen.hu e-mail címen.

Mi van akkor, ha a kapott könyv sérült?

A megrendelt könyvekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Ha a kapott könyv sérült, akkor a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa az ügyfélszolgálatunkat a posta@geopen.hu e-mail címen. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: elsősorban kicseréljük, ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Geopen Kiadót terhelik.